Silnik V-125 został zaprojektowany na początku 2007 roku. Na przestrzeni minionych lat jednostka ta stała się bardzo dojrzalą konstrukcją. Największą satysfakcję daje nam fakt, że aż do tej pory nikt na swiecie nie wyprodukował lżejszego silnika o tej pojemności. Nic nie wskazuje też na to, że w nadchodzacych latach coś się w tej grupie silników zmieni.

Z biegiem czasu powstawały kolejne wersje silnika. Pierwsza modyfikacja miała na celu zastosowanie rozrusznika elektrycznego. Rozpoczęliśmy produkcję silnika wyposażonego wyłącznie w elektrostarter. Bardzo szybko wprowadzilismy też do sprzedaży silnik "dual start", posiadający mozliwość uruchamiania ręcznie, a także przy pomocy rozrusznika. W trosce o prostotę rozwiązań oraz o zachowanie jak najniższego cieżaru, nasze silniki nie posiadają układu ładującego baterię podczas pracy. Zastosowanie baterii polimerowych stało się doskonałym rozwiązaniem, które pozwala najniższej możliwej wagi kompletnych napędów paralotniowych wyposażonych w ten system rozruchu.