Notice: Undefined offset: 1 in /plugins/content/gplusgallery/gplusgallery_helper.php on line 49

Dobrze sprawdzone i od wielu lat bardzo popularne rozwiązanie. Tradycyjna rama oraz podwójna obręcz kosza to rozwiaznie często stasowane do trajek. Kosz może być dzielony na dwie lub na cztery części. Mocny stelaż pełni rolę elementu wiążącego zasadnicze zespoły napędu: silnik z przekładnią, osprzęt silnika, uprząż i kosz. Stanowi jednocześnie wygodny stojak do przechowywania napędu. Dzięki plastikowym wkładkom dzielony na dwie części kosz, jest bardzo łatwy w montażu i demontażu, nie zacina się przy połączeniach rurka  w rurkę. Do zabezpieczenia kosza służy tylko pięć rzepów. Montaż trwa ponizej 1 minuty. Dla ułatwienia kontroli skrzydła podczas startu w górnej cześci kosza znajduje sie łukowe okno, pozwalające na odchylenie głowy do tyłu. Składane wypory, możliwość zastosowania ponad 130 cm. śmigła oraz 19 litrowy zbiornik paliwa sprawiają, że wersja ta jest od lat bardzo popularna.

Obydwa napędy można bardzo łatwo uruchamiać w trakcie lotu oraz na plecach na ziemi. Uchwyt rozrusznika znajduje się obok głowy pilota 

Napęd posiada niemiecki certyfikat EAPR a jego pierwowzór - Raptor, został certyfikowany przez DULV.

 

 

 

Ramy przeznaczone Rotora oraz Ventora różnią się kilkoma detalami. Kosz w wersji do Rotora jest standardowo dzielony na cztery części. Wypory w Rotorze są osadzane nieruchomo w specjanych tulejach stelaża i zabezpieczane spinkami. Wypory w Ventorze są uchylne i nie wymagają żadnych zabiegów podczas montażu. W obydwu ramach kosz zabezpieczany jest taśmami rzepowymi. Do transportu kosza dzielonego na 4 części można zamówić torbę transportową.