Dobrze dobrany zbiornik paliwa jest jednym z najważniejszych elementów napędu. Jego pojemność jest ważną, lecz nie jedyną cechą jaką powinien się charakteryzować. Mogą być wyposażone w korki z zaworami napowietrzającymi, dodatkowe złączki do przewodów powrotnych, taśmy do mocowania. Wszystkie zbiorniki wykonane z polietylenu.

 

 

Z11.4L - Kompaktowy zbiornik o objętości 11.4 litra, cechuje się zwartym kształtem i zapewnia maksymalną bezpieczną odległość od śmigła. Polecany zwłaszcza do najlżejszych napędów, gdyż ciężar pustego zbiornika może nie przekraczać 800 gramów w zależności od użytych materiałów.

Możliwe jest zamówienie zbiornika o wadze do 600 gramów.

Z15.5L - Jest najbardziej uniwersalnym zbiornikiem o pojemniści 15.5 litra. Ciężar zbiornika wynosi 900 gramów.

Z16L - Najważniejszą cechą zbiornika jest zawężający się u dołu kształt. Zapewnia on bezpieczną odległość od śmigła oraz umożliwia opróżnianie paliwa w trakcie lotu niemal do końca. Ciężar zbiornika wynosi 900 gramów.

 
Z19L - Zbiornik dedykowany pilotom myślących o długotrwałych przelotach. Ciężar zbiornika wynosi 1150 gramów.
Korek z zaworem zwrotnym. Otwiera dopływ powietrza do zbiornika w miarę jego opróżniania z paliwa. W ofercie dostępne są także szczelne korki bez zaworka.